جواب استاد رو چی می دی؟؟؟
یادداشت هایی برای زندگی
دین و خانواده

جواب استاد رو چی می دی؟؟؟

استاد شهید مرتضی مطهری:

كشانيدن تمتعات جنسی از محيط خانه به اجتماع، نيروی كار و فعاليت‏ اجتماع را ضعيف می کند. برعكس آنچه كه مخالفين حجاب خرده گيری كرده اند و گفته اند:”حجاب موجب فلج كردن نيروی نيمی از افراد اجتماع است”بی حجابی و ترويج روابط آزاد جنسی موجب فلج كردن نيروی اجتماع است. آنچه موجب فلج كردن نيروی زن و حبس استعدادهای او است حجاب به‏ صورت زندانی كردن زن و محروم ساختن او از فعاليتهای فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی است و در اسلام چنين چيزی وجود ندارد. اسلام نه می گويد كه زن از خانه بيرون نرود و نه می گويد حق تحصيل علم و دانش ندارد - بلكه علم و دانش را فريضه مشترك زن و مرد دانسته است - و نه فعاليت اقتصادی خاصی را برای زن تحريم می کند...

پوشانيدن بدن به استثناء وجه و كفين مانع هيچگونه فعاليت فرهنگی يا اجتماعی يا اقتصادی نيست. آنچه موجب فلج كردن نيروی اجتماع است آلوده‏ كردن محيط كار به لذتجوئيهای شهوانی است.

آيا اگر پسر و دختری در محيط جداگانه ای تحصيل كنند و فرضا در يك محيط درس می خوانند دختران بدن خود را بپوشانند و هيچگونه آرايشی نداشته باشند بهتر درس می خوانند و فكر می کنند و به سخن استاد گوش می کنند يا وقتی كه‏ كنار هر پسری يك دختر آرايش كرده با دامن كوتاه تا يك وجب بالای زانو نشسته باشد؟؟ آيا اگر مردی در خيابان و بازار و اداره و كارخانه و غيره‏ با قيافه های محرك و مهيج زنان آرايش كرده دائما مواجه باشد بهتر سرگرم‏ كار و فعاليت می شود يا در محيطی كه با چنين مناظری روبرو نشود؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

گروه یار آموزه های دین
ساعت14:33---20 مرداد 1391
سلام همسنگر

اگر هنوز در "جنبش وبلاگی باران قدر" شرکت نکردید...

برای تولید محتوای غنی و کاربردی می تونید از میزهای تدارک دیده شده در وب سایت مرکز استفاده کنید.

شرکت در جنبش های وبلاگی در امتیاز دهی فصلی وبلاگها تاثیر مثبت خواهد داشت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





اسلایدر

دانلود فیلم